Tuesday, June 3, 2008

Servena ေမြးဖြားလာရျခင္း အေၾကာင္း

ဒီ blog ေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ရဲ႕ ဒုတိယေျမာက္ blog ေလးပါ။ ပထမ blog မွာက အေၾကာင္းအရာေတြ႐ႈပ္ေထြးေနတဲ့အတြက္ အဲဒီက ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ နည္းပညာဆိုင္ရာေလးေတြကို ဒီ blog မွာ ျပန္လည္စုေပါင္းတင္ျပလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လက္လွမ္းမွီသေရြ႕ ဖတ္ထားသမွ်သိသိထားသမွ်ေလးေတြကို မသိေသးေသာသူမ်ားရွိရင္လည္း သိသြားရေအာင္၊ သိၿပီးသားသူမ်ားဆိုလွ်င္လည္း အမွားမ်ားပါခဲ့လွ်င္ျပင္ဆင္ေပးႏိုင္ေအာင္ ေဆြးေႏြးႏိုင္ေအာင္၊ အႀကံ ဉာဏ္မ်ားေပးႏိုင္ေအာင္ေရးသားထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ တစ္နည္းအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တဲ့၊ ကၽြန္ေတာ္သိထားတဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးေတြကို မွတ္စုသေဘာမ်ဳိး ေရးမွတ္ထားျခင္းမွ်သာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခ်ဳိ႕ အေၾကာင္းအရာမ်ားမွာ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေရးသားျခင္းမဟုတ္ဘဲ၊ ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ဖူးေသာ စာအုပ္၊ ဂ်ာနယ္ပါအေၾကာင္းအရာမ်ားကို အခ်ိန္မေရြး ျပန္လည္ဖတ္႐ႈႏိုင္ေအာင္ online storage ျပဳလုပ္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ blog ကို ဖတ္႐ႈၿပီး အသိတစ္ခုတိုးသြားတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အတိုင္းမသိ၀မ္းသာမိမွာပါ။ လာေရာက္ဖတ္႐ႈသူမ်ားထဲမွ ကၽြန္ေတာ္မသိေသးတာ တစ္ခုခု ေျပာခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ပညာတစ္ခုတိုးသြားတဲ့အတြက္ အတုိင္းမသိေက်းဇူးပါ။ လာလည္သူအားလုံး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ။